Panik i kubik!

Har glömt att förtälja för er en rolig sak som hände förra veckan. Under ett seminarium i International Relations(vilket för övrigt är en jätteintressant kurs) så uppstod lite panik. Jag, Becca och Madde skulle presentera utsikterna för Indien som framtida supermakt då min dragkedja på jackan fick för sig att låsa sig....Mina lojala kollegor försöker febrilt fipplandes att få upp jackan men den vägrade, tom en fransman erbjöd sig men han lyckades inte heller...Då kommer Becca på den smarta idén att "olja" blixlåset lite så det glider lättare så sagt och gjort, hon häller lite vatten på det och efter lite fipplande till så gick den faktiskt upp. Det vi inte märkte var att vattnet hade även placerat sig strategiskt mellan benen på mig och med en stundande presentation skulle nog fokus flyttas från powerpointen till mina brallor och publiken skulle nog undra om jag verkligen varit så nervös innan så jag inte kunde hålla tätt....

Men som tur var var vi inte först utan det hann försvinna innan och presentationen gick som smort som vanligt när järngänget(vi brukar göra arbeten tillsammans) går upp och showar!

Är även förbannad(och jag är inte ensam!) över att vår smarta HRM-lärare har bestämt sig för att smälla in 1½ heldag under sista veckan där alternativkostnaden är skyhög genom att istället sitta och läsa på till tentorna. Nä nu skall vi istället gå i skolan 0830-1830 och flumma vidare i anställningsmetoder mm mm....nu är jag jävligt bitter! :)


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Tack for ett gott skratt Filip! :) Lite jobbigt lage ;)

2009-03-12 @ 08:32:01
URL: http://haegermeister.blogspot.com
Postat av: syrran

ha,ha,ha-ser det framfor mig!!! lite smapanik kan jag tanka mig! 0830-1830 ar ju riktiga teknologdagar...Lekker!

kram,syrran

2009-03-12 @ 20:17:41
Postat av: Anonym

ha,ha,ha-ser det framfor mig!!! lite smapanik kan jag tanka mig! 0830-1830 ar ju riktiga teknologdagar...Lekker!

kram,syrran

2009-03-12 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0