Mörbultad, uträknad och sjuk but ALIVE!

Efter 6 tentor har man faktiskt rätt att känna sig lite mentalt överkörd, ungefär som att lägga hjärnan under en ångvält....lite sömn och mycket plugg har det sannerligen varit denna vecka men med det inte sagt att jag klarade alla tentor fast det kändes över förväntan på de flesta! Fransmännen är ju inte känt för att vara ett effektivt folk och tentarättningen är inte ett undantag, två månader får man gå och ha ångest för resultaten, tillräckligt för att man kommer glömma bort att man någonsin gjorde dem.

Har som sagt dragit på mig en förkylning också med tillhörande huvudvärk men det kommer försvinna nu i helgen när jag drar till BÅRDÅ för att träffa Dennis-man på västkusten! Blir nog en riktigt trevlig helg, får träffa hans partygäng och slippa tänka på någon skola. Dock så är det ju ofta baksidor med livet ibland, flyget går 0645 och ingen flygbuss före 0800 vilket betyder att jag måste ta ett tåg som går 0515, lagom skönt...men det blir till att schlagga på flyget. Jo btw fick vi gå till skolan idag igen eftersom fransmännen var lite griniga igen och sprang runt på gatorna och skrålade och gormade om bättre villkor så det blev 2 timmars promenerande, dagens motion!

À plus!

Kommentarer
Postat av: mattias

Vi HRM just nu och vi har fått se på diagram om Fransmännens strejkande.. kanske ungefär 300 % mer strejk om inte mer än i övriga världen.. bra knäppt. Hoppas tentorna gick vägen för dig =)

2009-03-22 @ 12:34:50
URL: http://thegermanartists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0