In i dimman....

Nu är sötebrödsdagarna till ända, för ett tag iaf för nu startar Tenta-p med stort P här nere. Jag har inte mer än 6 stycken nästa vecka pga fransmännens "teknologsystem" som någon smart Jean kommit på efter Antikens era= je sais! vi samlar alla kurser och låter studenterna svettas ordentligt i slutet genom att lägga alla tentor under samma vecka - formidable! 
                                  

Jag ligger ändå i lä, vissa av kamraterna har 9 stycken(9 st!!!! vart försvann empatin??), aja det är inte mycket att gnälla över, fast det ju är kul, utan bara PÅ'T och GÖR'T(östgötskt ord - försök säga östgötskt snabbt många konsonanter för att vara svenska :). Men jag ser redan ljuset i tunneln för direkt efter tentahetsen drar jag till västkusten(HA! nu trodde ni jag skulle tillbaks till götet men icke) till Bordeaux för att turista lite till med Dennis och parta med hans gäng! Noterbart är även att kvicksilvret skrapar på 20-strecket här nere, magiskt king!

                        
Stekpannan som fanns här från början var i upplösningtillstånd och började
 flaga oroväckande mycket, visst är det bra med järn men det här var nog i 
förgiftande doser.....så jag köpte en ny och gissa vad gjorde direkt, jo brände 
upp plasten som fanns på den så jag orsakade nästan fullt brandpåslag i huset.
Men det var inte så mycket rök men däremot en skum lukt av förkolnad plast...SMART FILIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0