Flight AF 447

Jag får bara ansluta mig till skaran som ställer 1-miljonersfrågan, hur kan man tappa bort ett plan? Jag hoppas in i det sista på en "Lost"-historia, att planet har hittat en tidsficka som gjort att passagerarna hamnat på en paradisö som inte går att upptäcka på en radar och som går att förflytta. Inte ens de smartaste kvantfysikerna kan lista ut gåtan med att resa i tiden... På ön lever det isbjörnar och ett svart väsen som åker runt och drar upp träd....det låter lite psycho men är faktiskt ett axplock ur den nu lite utflippade seriens femte säsong och det är en av de få serier jag följer...skall jag vara lite mer realistisk så är det hela fruktansvärt..får hoppas att de kan lösa gåtan med hjälp av flygspaning och fartyg som fastställer orsaken bakom haveriet. Förstår bara inte riktigt varför piloter flyger igenom dessa ovädersmoln istället för runt de eller över de, är det ngn gigantisk nackdel att gå över 15 000 meter tillfälligt och rädda liv istället för att bröta rätt in i skiten och utmana maskinens kapacitet?

Nu är iaf första tentan gjord och det var finansieringen och det gick sisådär men har läraren en god dag(vilket är föga troligt) så kan det ha gått, vi får se i.....JULI...suck...... Hysterisk tentavecka är det sannerligen och nu är det bara att ta tag i nästa utmaning, strategin vilken känns lite lugnare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0