Det är inte lätt när det är svårt.....

Har nu med lite perspektiv på all pappersfnatt i början kommit in i en slags "vardag" här, fast just nu har vi faktiskt lov(JA NI LÄSTE RÄTT, back to mellanstadiet!). Inte nog med att detta skall vara Frankrikes "elit" som går på den här skolan de har lov också, sport- och påsklov. Håller på och förbereder vår Paris-resa som går av stapeln till helgen, vi hittade helt ok flygbiljetter eftersom det skulle vara lite segt att sitta x antal timmar på ett tåg för samma pris så är vi absolut inte miljömedvetna och brölar iväg i luften istället :) Fixar-trixaren Mackan har dessutom hittat ett hotell som ligger nära Eiffeltornet och alla andra godsaker som vi skall förkovra oss i under helgen så det kommer bli AWESOME. Blir även utgång på "Le Cub"(rätta mig om jag har fel Pegah eller Malin!) vilket är ett inneställe i hufvudstan. När vi ändå talar om utgångar var vi ute på ett annat schtekställe här nere, denna gång i Monaco, Jimmy'z. Och för att anknyta till mitt tidigare inlägg om fördomar så knäcker vi en till här, det kostade inte en € att komma in på detta ställe så det blev en billig kväll! Däremot gjorde en i sällskapet misstaget att beställa in en drink och fick spader när han fick notan, 55 Euro skulle de ha, som en Paris-resa med andra ord.....men musiken och stället var riktigt fräsht iaf! Vi grabbar kom ju in tack våra skönheter vi hade med oss, här räknas vi killar som något "bihang" som kommer in i mån av antal damer som ackompagnerar oss...så tack Madde för att jag fick hänga med in! :)

Nu tillbaks till verkligheten och de fyra presentationer som tar upp lite av min tankeverksamhet just nu....a tout!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0